Tuesday, September 23, 2008

Roses.. Lillies..

Pada satu ketika semasa jalan2 di utara tanahair with my other half n 2 princess... terlalu le depan one florist.. tersusun bunga2 cantik.. mata ku terpandang bunga yang pada aku cukup menarik n so sweet!!! Tapi 2 la.. xdak la plk camera masa 2 (x plan pun nak p naik lg utara..) n hp x canggih le plk nak snap gambarnyer. White roses with purple-pinkish (x reti plk nak describe exactly colour 2 camna..) lining n white lillies with dashes of purple-pinkish colour.. beautiful n sweet!!! X penah lg nmpk yg kaler cam2 sebenanyer.. x tau la kan kot aku ketinggalan zaman.. aku ni mana le nak p florist sgt. Best gak kan klu dpt roses n lilly cam2.. ahaks!! ;-) Different n unique... tiada 2 atau 3 'Hanyalah satu' (mcm lagu nora la plk..). Wangi tau bunga lilly ni... pernah le beli (mahal giler... nasib bik x jd giker jer..). Ku letak dlm bilik... semerbak kewangiannya!!!

Aku ni bkn le minah bunga2.. tp klu dah pompuan 2, pompuan jgk.. really happy when dpt a bouquet of red roses n a few pink roses sometimes ago.. (out of d blue! 1st time u byk cm2.. ahaks! cam org jakun.. x kire plk ada brapa) Wpun dari segi luaran aku x menunjukkan keterujaanku tp dlm hati hanya Dia yg tahu.. Ego jgk aku ni yer.. muahahaha!! Till now d flowers ada lg, tp yg kering punya la.. Ku letak tepi tv, ada plk yg sebut "berabuk la..".. nak dbuang habuknya kang bertabur semuanya.. ahaks!! Ku pindah letak dlm bilik 'azimat'.. Sayang ooo... ;-)

Tp 2 la... dok merayau2 dlm alam cyber... aku ingat 2 la satu2nye bouquet khas dibt utk aku... Yg kedai ni pun satu, yg p buat bouquet yang sama rupanya apsalkan.. sebijik sebijun... xdak idea lain ke?!! isk... isk..

No comments: