Saturday, June 23, 2007

Kosong

Kosong... Mmmm... rasenyer semua pernah rasa kosong.. sunyi.. keseorangan.. n mcm2 lagi la istilah yg sewaktu dgnnyer... Yes..! I agree as right now beginila perasaanku... xde sape nak bercerita isi hati... lgpun nilah kelemahanku tidak pandai nak meluahkan ngan kata2. Selalunyer org akan salah faham... last2 aku jugak yg bersalah... yg memendam rasa n yes aku jugak yg akan disalahkan kerana memendam rasa... Argghhh!!!
Kekadangkan org nak kita paham, jaga hati n gembirakan hati mereka.. tp ada ke diorg ada inisiatif nak faham hati, kehendak n jaga hati kita... Hati orang lain lg penting drpd hati ini... Yelah aku nikan boring... x happening... Aku gak yg bersalah..!!! Biarla.. aku taip je apa yg terlintas.. aku bukannya penulis bahasa yg indah2 n bknnyer prof yg menulis supaya org bole faham ilmu yg disampaikan.
Hmm... I think i need 2 be alone in one place nobody can cari... berhibernasi... mayb kan... one day mayb.. when d time comes nobody will realize when.... but off course i'll bring my daughter along... mana bole tgl wei..;-) Sori yer mgkn this post a bit kasar bunyinyer 4 certain people. Not intended 2 sakitkan hati but i also have a heart... a very very soft heart! Hmm.. lately posting berkaitan heart=jantung=hati jekan ;-P
Kalau nak ckp pasal hati nikan... 1001 mlm pun x habis.. apa2 pun jomla kite hiburkan hati ni dgn melihat2 gambar sicomel ku ini.... Layaannn!!

No comments: